onsdag 12 oktober 2011

ála agnes update

Tänkte uppdatera lite här på bloggen om behandlingar och priser jag har här i salongen!

Klippning  415:-

Färg  850:-

Klipp och färg 1250:-

Barn klippning (upp till åk 6)  350:-

Klipp och permanent 1250:-

Brynplock/vax 100:-

Brynfärg eller Fransfärg 100:-

Tvätt och styling  280:-

Unna dig en härlig stund för dig själv, jag tar tid för dig i en lugn
och trivsam miljö.

öppettider
Vardagar
 (Lite varierande) ca 8-17
Varannan vecka har jag lite mer kvällstider.
Men tveka aldrig att titta förbi, har jag inte öppet så ser du det på "Öppet/Stängt skylten" på
bron ända från vägen!

Varmt Välkomna till mig!

0950-261 80

Prästbolsvägen 24 lycksele



3 kommentarer:

  1. Men OJ så otroligt mysigt!!
    Fin skylten blev och kul att se! Hoppas vi kan komma och se allt på riktigt om inte allt för länge. Kramar från Elin :)

    SvaraRadera
  2. Det var ju tack vare dig Elin!! ja jag hoppas verkligen att vi ses snart! Kram :)

    SvaraRadera
  3. Åh Agnes vad fint du har det. Önskar att det inte var så långt borta.
    Lycka till och kram från Ylva

    SvaraRadera