fredag 18 november 2011

Ett litet fredags inlägg!

 Hittade en gammal ljusslinga som låg och skräpade i nåt hörn som jag hängde upp på kökssoffan. Det blev faktiskt fint, små ljuspunkter här och där är verkligen mysigt!
 Ett halmhjärta! Snart kommer jag att sälja dom här på salongen! Äkta och genuina julpynt, det är grejer det! 80kr
 Längtar tills jag ska få använda dom här nyinköpta små ljushållarna! Men inte riktigt än! Det ska bara bli jul först!

                                                     
                                                                        Ha en mysig helg!!

1 kommentar:

  1. Det är så mysigt när jag tittar på allt fint som du pysslar med och alla känslor som bilderna plockar fram. Det känns som om jag är hos dig. Kram från "Moster" Gun

    SvaraRadera