måndag 28 mars 2011

Musik

Musik är för mig nåt speciellt. På samma gång som jag blir glad i hjärtat när jag lyssnar så tar det fram min innersta känsla som gör att det ibland bara kan kännas jobbigt. Det är som att musiken känner mitt hjärta.

En låt jag alltid blir glad när jag lyssnar på är Mosaic – Never Be The Same texten är så bra! Har otaliga gånger ensam i lägenheten dansat och sjungit i min ensamhet, finns inget bättre, bara få släppa loss. Testa!

Efter att vi haft gospel övning på måndagar känner jag mig alltid så uppfylld och glad. Jag är så glad för alla vänner jag har där och det vi delar tillsammans. 

Slängde bara in en musik relaterad bild, det är är ett tillfälle förra sommaren då vi spelade ett gäng på Lappis. Tre av dom var bröderna, vi hade väldigt roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar