onsdag 7 september 2011

Del 3

Nu börjar det vara tätt och rakt, nu kan förvandlingen börja.


I köks delen blev det träplankor i tre olika bredder. Spikade dom liggande på väggen.
 Kände bara att jag måste bjuda på den här bilden, Samuel ser lätt förvirrad ut och jag lätt kriminell. Anledningen till brillorna var både det starka solskenet och sprutet som blev då jag skapade fönstren.

                          "Jag ska måla hela världen lilla mamma......lalala"
 Nelli fick några veckor med lite uppmärksamhet, en blick säger mer än tusen ord.
 Den här bilder gillar jag, pappa tycks inte ha tid för någon fotografering verkar det som.
 Nu så. Den nedre delen är målad som sen ska bli en boasering. Men nu blir det tapeter.




 Roligt med en dörrkarm som är sne då man ska tapetsera. Allt för att behålla de unika och charmiga.

 Nu så...
                                             
                                                            Fortsättning följer...

2 kommentarer:

  1. Oh, Agnes, vad fint det blir! Vilken underbar tapet!!! Ljuvligt!

    SvaraRadera