fredag 9 september 2011

Del 4

Få se nu hur långt hade vi kommit nu... jo tapeterna, och nu börjar golvet bestämmas och sättas dit!
Men först ska jag bara måla lite fönster!




 Vi återanvände alla fönster och fönsterfoder.

 Golv på gång, det var svårt att bestämma golv. Jag behövde ju tänka praktiskt, men blev riktigt nöjd med resultatet, ett klickgolv som såg ut som ett gammalt trägolv.
 Ser nästan lite andäktigt ut. En fin stund!


 Och så ett litet bredbandsprojekt  mitt i allt...
... och lite kryddor...
 Boaseringen, vi fundernade så att det knakade innan vi kom på hur vi skulle få till det bra och inte allt för dyrt. Ett tag tänkte vi skippa det men jag är gald att vi gjorde det!
 Målade helt enkelt bara väggen, sedan satte vi en list upptill och nertill och stående pinnar med jämna mellanrum. Jag är helnöjd med färgen också, den är inte bara vit utan har en nyans.

 Toan börjar ta form. Boasering där också men en annan sorts.


Fortsättning följer! Trevlig helg allesammans! 

3 kommentarer:

  1. Det här är superkul att se Agnes!! man blir imponerad och på gränsen till tårögd. ROLIGT!! =)) Det blir bara så fint och jag önskar att jag bodde i Lycksele bara av anledningen att få bli stammis hos dig ;) /Jossan

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara instämma i föregående skribent, jag skulle mer än gärna bli stammis! Och det blir HUR mysigt som helst! Väldigt imponerande! Måste va en speciell känsla också att ha grejat med det själv:) Jag kommer ringa och boka en tid i oktober:) Kram

    SvaraRadera
  3. tack till er båda fina tjejer! skulle va roligt om ni bodde närmare!

    SvaraRadera