söndag 11 september 2011

Lite Info

Mitt visitkort som brorsans duktiga tjej hjälpt mig att göra. Tack Elin!

Hej på er!

En god vän sa till mig att hon tyckte att jag skulle 
göra lite mer reklam för mig själv här på bloggen
och det har hon ju helt rätt i så...

...den 19 september
så öppnar jag min salong. 
Men man kan ringa redan nu och boka tid.
0950-261 80

Känns så spännande och helt otroligt roligt!

Öppningserbjudande
Fantastiska Masterpiece från Bed Head

    149:-
    ( ord. 249:-)






2 kommentarer:

  1. Åh, så roligt Agnes! :D Jag är så glad för din skull och jag lovar att jag ska boka in en klippning om jag kommer till dina trakter någon dag framöver! Du är en av de få frisörer som jag faktiskt blivit riktigt nöjd med så jag borde ju passa på om jag har vägarna förbi ;) Lycka till med öppningen och jag hoppas verkligen att det ska få gå bra för dig.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Tack Elin! Det var otroligt fint sagt!

    SvaraRadera