onsdag 14 september 2011

Sista delen

Nu sak ni få se,
hallgolvet var ett sånt fint gammalt trägolv men det var fläckigt och fult så jag slipade det 
med den här lilla slipmusen och fläckarna gick bort! Sedan såpade jag det på gammalt vis!


 Hallens väggar bevarade vi, bara målade vitt.
Då dom hade sågat ur våggen där toalettdörren skulle sitta fick jag den briljanta idén att göra en disk av dom brädorna. Men som vanligt kommer jag med idén sen får pappa lösa det praktiska hur man faktiskt måste gå till väga.

 Det byggdes två underreden som jag bidrog med att måla...
 ...sen blev de så här.


Jag började ställa in mer och mer grejer och så fortsatte det...
 ...lampor sattes upp...

 ...mamma fyndade det här underbara klaffbordet på secondhand, vilken lycka!
 Satte upp gardiner som kommer ifrån mormor.
 Shamponeringen på plats!
 Så här blev dörren, minns ni hur den såg ut innan?
 Ännu en fin sak från Mormor. Jag tycker den var helt underbar.

 Den här hyllan satt här då vi fick huset det enda jag har gjort är att byta konsoller (Som jag hittade i NY).
 Den här hittade jag också på secondhand och fixade upp, minns ni?
Nu kommer en hel del lull lull bilder! 












Skyltdesign av Elin Hedlund www.elinhedlund.com (Min kära storebrors flickvän)

Så, det var ett monster långt inlägg hoppas du inte blev less.

VARMT VÄLKOMNA TILL MIG!

0950-261 80

10 kommentarer:

  1. SÅ OTROLIGT FANTASTISKT FINT! ÅÅÅ va jag vill gå och klippa mig där ALLTID! Jag är så imponerad av dig/er, ni har gjort ett fantastiskt jobb! Och du har en sån känsla för mys:) Jag ringer snart och bokar tid:)

    SvaraRadera
  2. Grattis Agnes!!! :) Så roligt! Längtar tills jag får komma och fixa håret hos dig! :) / Josefine

    SvaraRadera
  3. HELT Fantastiskt!!!!! GRATTIS! =))Det är enormt vad mysigt! Jag längtar!! /Josefin

    SvaraRadera
  4. Så otroligt fint ni fått till det! Verkligen imponerande, vilket jobb ni har gjort! Tror verkligen att det kommer gå superbra för dig! När öppnar du då? ;)

    SvaraRadera
  5. så fantastiskt fint du har det! :) önskar dig ett stort lycka till!

    SvaraRadera
  6. Helt underbart, Agnes! Jag längtar efter att få se din salong "for real".

    SvaraRadera
  7. Du är så fantastiskt kreativ! Vilken gåva! Gud välsigne dig och hela projektet och din buissness! Välgång och favör till dig! Kram

    SvaraRadera
  8. Vad bra det blev med allt!
    /Johannes

    SvaraRadera
  9. Åh, så roligt att se alla bilder! Snart kommer jag och ser det på riktigt!!:)

    SvaraRadera
  10. Tack för alla fina kommentarer, för att svara på ciccis fråga så öppnar jag på måndag den 19 sept men man kan ringa redan nu! Kram på er!

    SvaraRadera